Klein begeleidend schrijven:
Ik ben na 14 jaar trainen, waarvan de laatste 5 jaren actief BB-er geweest te zijn abrupt uit dit leventje gerukt door "ziekte". Na in totaal 6x 1 tot 2 weken ziekenhuis opnames verdeeld over 2,5 jaar en geen dumbell (gewicht) meer te hebben aangeraakt was dit er nog van over,... grofweg 25kg verloren, van 109 naar 83kg
De pose met het hoofd naar beneden moet dan ook de teneergeslagen persoon weerspiegelen.
Mensen die enigszins weten wat de sport inhoudt weten dat BB niet gewoon een sport is maar echt een levenswijze waar je 24 uur per dag mee bezig bent.
Ikzelf heb het ook zeker het eerste complete jaar niet eens op kunnen brengen om überhaupt een kop koffie te gaan pakken op de sportschool

BB = Bodybuilding
Al met al, ben ik in die 2,5 jaar wél actiever geworden met fotografie omdat ik toch bezig moet zijn,.. een bezige bij kan immers niet stil zitten,..
De foto staat dus eigenlijk voor de teleurstelling na alle jaren van inspanning en toewijding.

Normaal ben ik niet echt van "een verhaaltje" bij de foto,... maar imo kan deze niet zonder

Mooi verhaal en herkenbaar voor mij.