). Andere achtergrond, andere bewerking en volgens mij beter geslaagd...maar hoor natuurlijk graag jullie mening
.f5,6
1/100 s
ISO 160
18-55@20 mm

). Andere achtergrond, andere bewerking en volgens mij beter geslaagd...maar hoor natuurlijk graag jullie mening
.

maar heb ik meer het idee dat er wordt gewacht totdat de sluiter zijn ding doet. Bewerking en achtergrond laat ik graag over aan anderen
.
. Wat heb ik nog veel te leren
, maar ik kom er vast wel ooit een keer hoor
...
fran schreef:Voor wat betreft de foto ga ik mee met de meeste opmerkingen.
Even een vraagje, je zegt dat je imagenomic hebt gebruikt om de huid mooier te maken. Hoe heb je dat gebruikt, over de hele foto of selectief alleen over je gezicht?
Ik heb nl het gevoel dat je het over de hele foto hebt gebruikt. Als dat zo is kan dan je denk ik beter alleen je gezicht selecteren en dan imagenomic gebruiken alhoewel er betere manieren zijn om een huid mooier te maken. Haren en zeker de huid van een baby hoeven niet mooier gemaakt te worden, die zijn al mooi van zichzelf.
heb hem voor de hele foto gebruikt
, ga ik volgende keer anders doen/proberen...
jeroenk schreef:Denk dat die van je avatar liever is hoor...Jij kijkt hier nogal bozig.....en je zoontje nogal langs je heen...misschien wel bangig... Nee sorry, voor mij werkt hij niet echt.