John + update

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
gjdenbesten
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

John + update

Bericht Geplaatst:

Gisteren zat John in zijn scootmobiel te kijken naar de schakers op het Max Euweplein te Amsterdam. In de bril zie je de grote schaakstukken staan! Hij kan zelf ook goed schaken ondanks dat hij dik 90 jaar is, hoorde ik van een andere toeschouwer. Blijkt maar weer dat als je je hersens scherp houdt, je het op aarde ook lang uithoudt (eea wordt bevestigd door Dick Swaab de hersenarts, in "Wij zijn ons Brein").

Afbeelding

Naar aanleiding van d reacties hierbij een update. Maar ook maar gelijk in zwart-wit. Inderdaad Mendel. Sterkere crop is veel beter.
Update 1
Afbeelding

Nog niet tevreden. Nu update 2 er maar tegenaan gegooid. Schaakstukken iets witter. En haar en gezicht ook beter naar mijn mening. Mooilijk gezicht hoor met al die vlekken. Maar een leuke uitdaging. is deze update oké?
Update 2
Afbeelding
Laatst gewijzigd door gjdenbesten op 07 apr 2012 20:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Frans
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee

John + update

Bericht Geplaatst:

Markante kop. Geef hem zeker geen 90.
Persoonlijk vind ik de overbelichte plek op zijn kop en haar niet mooi.
De reflectie in zijn bril vertelt het verhaal.
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Re: John

Bericht Geplaatst:

Ik proef hier wat te weinig kracht, met de zonnebril en reflectie zou ik zelve voor een zeer krappe uitsnede gaan, om de schaakstukken iets herkenbaarder te maken, en het gelaat krachtiger te doen overkomen....

Bijt flink op zijn haar en schedel....
gjdenbesten
Lid
Lid

Re: John

Bericht Geplaatst:

Mendel schreef:Ik proef hier wat te weinig kracht, met de zonnebril en reflectie zou ik zelve voor een zeer krappe uitsnede gaan, om de schaakstukken iets herkenbaarder te maken, en het gelaat krachtiger te doen overkomen....

Bijt flink op zijn haar en schedel....

Dank voor je advies. Die bijt is bijna niet te voorkomen. Ik heb er erg mee zitten worstelen. Knetter wit is dat deel. Ik ga er nog eens mee aan de slag.
Henry
Lid
Lid

John + update

Bericht Geplaatst:

Update spreekt mij wel aan. Mooi verwoord door Frans en Mendel.
Henk47
Lid
Lid

Re: John + update

Bericht Geplaatst:

Eerste update oké, de tweede is voor mij er óver, daar verdwijnt de sfeer die ik bij de andere zie.
Treffende foto's, van een man die mét zijn 90 nog een heleboel te genieten heeft...
gjdenbesten
Lid
Lid

Re: John + update

Bericht Geplaatst:

flashsplash schreef:Voor mij ook de eerste update, wel zit ik wat met de scherpte die niet echt goed zit..

Ha die Flashplash. Die scherpte heeft m.i. te maken met de compresssie. Die is te veel. Aan een nieuwe site van mij wordt gewerkt. Dan moet het over zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”