Lekker Schaaps wezen op de dijk.
Loevestein 01/04/2012

Frans schreef:Vind het weer een hele mooie Gert. Je foto's zullen het in het groot prima doen.
Vergeet naast het gedoe met een kleurprofiel je kleurtjes te meten.
En kijk naar je histogram. Is bij deze foto best interessant. Zou zelf de middentonen wat oplichten. krijg je het frisje van MrsNuke87.

Zonder gekheid, da's niet mijn kopje thee....maar: Ooit in een maisveld met mooie doorleefde koppen, dat zou me wel wat lijken.
Gert64 schreef: Minpuntje voor mij aan deze foto is dat ene schaap dat met de kop achter het andere staat. Die staat net verkeerd. Met klonen wordt dat niks, ik heb een kleine poging gewaagd. Ik maak vaak heel veel foto's in zo'n wei. Soms schuif ik er doorheen, maar ik kruip ook wel eens...![]()
Gert64 schreef:De eerste expositie is een feit, ik heb mijn schroom overwonnen. In 3 ruimtes, totaal 19 stuks...brr. Dat worden Koeien en Schapen(in de grootste ruimte) een paar landschappen en nog wat Vossen en Herten. Gelukkig heb ik nog bijna 9 maanden de tijd....kan ik nog wat produceren en ik moet die kleuren op orde krijgen. Weet nu een beetje hoe. Er gaat een kleurprofiel komen in CS wat de exacte afdruk weergave laat zien.

Frans schreef:Kan een keer komen poseren in het maïsveld.
Ik zeg geen nee.