Maar toch even een resultaatje met jullie delen...erg benieuwd naar de reacties

Vandaar ook de
in post 1 

O ja, dito voor het haar natuurlijk
(zou dat normaal oplossen met een nog krappere crop...maar die werkte hier niet...plooi en haar...staan in het "nooit meer doen" boekje
)
Ook een beetje smaak denk ik...

De lichte make-up vin ikzelf wel mooi, maar het accentueert wel de "rimpeltjes" in dat gebied,... Omdat de rest vd huid ook netjes is gladgetrokken zou ikzelf die rimpeltjes ook even weghalen in die lichte gebieden.

Fred Smink schreef:Voor mij is het em net niet, huidtint vindt ik heel mooi, wel vindt ik ondanks dat er nog wat aan structuur te zien is dat je iets te ver bent doorgeschoten in de bewerking hiervan en de balans een beetje weg is.
Moet wel zeggen dat ikzelf niet zo'n voorstander ben van de sterk retoucheren van de huid.
De bewerking op de ogen heb je keurig gedaan zonder heel veel overdrijving, iets wat je toch regelmatig tegenkomt.
De houding van het model zou iets meer in haar voordeel uitgepakt hebben als ze haar rechter schouder wat had laten zakken en de linker schouder meer zou hebben ingedraaid richting camera waardoor de huidplooi in de nek zou zijn weggevallen.
Verder nog alle lof mbt. de scherpte en de evenredige belichting!

Het klopt wel dat deze binnen de zwarte lijnen minder is toegepast, omdat het eerste resultaat écht een plastick paspop opleverde (terug gepoetst dus)...