Een mooi portretje van deze newborn! Twee puntjes echter...het vlekje net naast zijn hoofd zou ik even wegpoetsen (pluisje?) en de scherpte lijkt, ook gezien het scherpteverloop op het dekentje dat bij zijn elleboog op het scherpst is, nét achter zijn ogen te liggen?
Maar anders dan dat een fijne compo met de kijkers van de baby mooi in de lens
Dankje Jeroen! Ooievaarsbeet Vlekje had ik gemist. Dank. Als je naar t dekentje kijkt klopt dat Jeroen. Als ik de foto op groot formaat helemaal inzoom, is ie echter knalscherp op de oogjes. Kan t niet verklaren. Heb niet gesoft op t dekentje, maar wel dat deel onverscherpt gelaten.
Eeeehm...ik meen drie weken Jeroen. Ik heb de babietjes t liefst jonger op de foto, maar toen had deze kleine een kleine oogontsteking, en die zijn lastig weg te shoppen. Die hebben we eerst even over laten gaan dus.
Klein puntje, een flitser op de achtergrond had je een minder sterk kleurverloop opgeleverd. Twijfel nog een klein beetje of de foto "ietsje rechter" moet worden gezet.
Henry: ik twijfelde ook. Maar vind het zo lekkerder kijken op het kindje zegmaar. Als ik de foto wat kantel, heb ik steeds het gevoel dat ik mn hoofd moet draaien om t kindje goed aan te kijken zegmaar...
Ilse: klopt van t vlekje. Maar is denk ik een bewerkingsfoutje...