De opzet is goed en goed gezien, alleen is voor mij de uitvoering minder. Er valt voor mij te weing licht op het hoofdonderwerp en door het overbelichte deel achter het stel wordt je oog direct daarheen getrokken, weg van het onderwerp.
Een heel moderne foto. De jongeman onderhoudt contact met de buitenwereld via zijn smartphone terwijl zijn lief naast hem zit en hunkert naar een beetje liefde.
Hoofdonderwerp hoeft van mij niet lichter; silhoutten maken duidelijk waar het om gaat en passen mi beter in deze omgeving... Als je het onderwerp gaat oplichten is de mystiek verdwenen.
Dank voor jullie reacties. Ik heb zelf ook getwijfeld over het al dan niet oplichten van het onderwerp. Ik heb dus wel een poging ondernomen om op de personen wat meer op te lichten. Het effect daarvan viel me echter tegen omdat de sfeer dan helemaal uit de foto gaat en de foto te weinig contrasten bevat.
Voor mij mag het onderwerp ook wat lichter. Ben het wat dat betreft eens met Fran. Ik sta ook achter de observatie van Frans (mobieltje, hunkeren), waardoor dit plaatje voor mij minder met het onderwerp "afscheid" te maken heeft