Maandopdracht Mei - Moubs
- Agnes
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Waar begint de tekening en waar de foto dacht ik toen ik deze foto zag.
De belichting vind ik iets te fel, maar de vingettering vind ik juist heel aardig.
Alleen had ik de bovenkant graag iets ruim,er gezien en de onderkant iets minder ruim.
Maar ik vind dit knap, ik ga het ook nog proberen, maar ik kan niet beloven of het mij ook zo lukt.
De belichting vind ik iets te fel, maar de vingettering vind ik juist heel aardig.
Alleen had ik de bovenkant graag iets ruim,er gezien en de onderkant iets minder ruim.
Maar ik vind dit knap, ik ga het ook nog proberen, maar ik kan niet beloven of het mij ook zo lukt.
- Moubs
- Lid

- Contacteer:
Thankss 
@Agnes, haha dat dacht ik ook toen ik de opdracht zag. Daarom was hij extra uitdagend. Gewoon op google kijken, opstelling namaken, of in een andere vorm, schieten en dan begint het, bewerken
Ik heb er geloof ik bijna 20 textures in verwerkt om dit effect te krijgen.
Ik wens je succes

@Agnes, haha dat dacht ik ook toen ik de opdracht zag. Daarom was hij extra uitdagend. Gewoon op google kijken, opstelling namaken, of in een andere vorm, schieten en dan begint het, bewerken
Ik wens je succes
- Agnes
- Lid

Precies zoals ik er ook over denk. Ik probeer ook elke opdracht te maken, maar als het echt niets wordt, dan laat ik liever zijn. Maar proberen doe ik het altijd!Moubs schreef:Thankss
Ik wens je succes![]()
Dank voor die tip met google, daar was ik niet op gekomen.
- Moubs
- Lid

- Contacteer:
hihi, altijd handigAgnes schreef:Precies zoals ik er ook over denk. Ik probeer ook elke opdracht te maken, maar als het echt niets wordt, dan laat ik liever zijn. Maar proberen doe ik het altijd!Moubs schreef:Thankss
Ik wens je succes![]()
Dank voor die tip met google, daar was ik niet op gekomen.
Mocht je nu textures nodig hebben kun je die op www.deviantart.com vinden
@gothas,
Zal bij de keer letten op het licht en de ruimte, maar bedankt voor je commentaar
- Storm
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Weet je wat het voordeel is van een stilleven?
Het staat stil
Je kunt dus lange sluitertijden gebruiken zodat je de flits niet hoeft te gebruiken (mits je natuurlijk een statief hebt).
Toch een geslaagde poging
, maar de volgende keer de foto wel even rechtzetten. Het stilleven staat scheef terwijl de achtergrond (de bewerking) wel recht staat.
Het staat stil
Je kunt dus lange sluitertijden gebruiken zodat je de flits niet hoeft te gebruiken (mits je natuurlijk een statief hebt).
Toch een geslaagde poging