"Family Business" + update
De kinderen staan er mooi op, mooie belichting. Ik zou persoonlijk alleen geprobeerd hebben die boom weg te halen en dus de hele achterrgond mooie groen te krijgen :-)
Ik vind hem goed gelukt hoor, leuke blikken van de kinders en mooie vage achtergrond!
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Voor mij ook een geslaagd portret. De bewerking ziet er goed uit.
Slechts 1 verbeterpuntje: grijs vlak in de achtergrond. Ik denk dat de achtergrond mooier was geworden als dit ook bladgroen was.
Slechts 1 verbeterpuntje: grijs vlak in de achtergrond. Ik denk dat de achtergrond mooier was geworden als dit ook bladgroen was.
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Op zich een prima plaat, persoonlijk vind ik de vignettering wat aan de harde kant.
En inderdaad die boom is jammer, maar verder mooi de scherpte op de juiste plek.
En een wazige achtergrond waardoor ze er mooi tegen afsteken
En inderdaad die boom is jammer, maar verder mooi de scherpte op de juiste plek.
En een wazige achtergrond waardoor ze er mooi tegen afsteken

- Storm
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Allemaal bedankt voor de positieve reacties 
Ik zal straks de versie zonder vignettering plaatsen zoals hij is uitgeprint voor moederdag. Dit was ook direct de eerste foto die ik heb laten printen. De kleuren, helderheid en contrast kwamen zeer goed overeen met m'n schermen hier. Iets waar ik best wel blij mee was
De boom op de achtergrond..., tja, ik had de keus tussen een lelijke boom rechts of deze. (Krijg je wel vaker als je in het bos fotografeert
)
En dit was eigenlijk de beste foto van alle foto's die ik gemaakt heb op verschillende locaties, met het oog op de gezichtsuitdrukkingen. Het viel me heel erg tegen om ze er allebei goed op te krijgen....

Ik zal straks de versie zonder vignettering plaatsen zoals hij is uitgeprint voor moederdag. Dit was ook direct de eerste foto die ik heb laten printen. De kleuren, helderheid en contrast kwamen zeer goed overeen met m'n schermen hier. Iets waar ik best wel blij mee was

De boom op de achtergrond..., tja, ik had de keus tussen een lelijke boom rechts of deze. (Krijg je wel vaker als je in het bos fotografeert
)En dit was eigenlijk de beste foto van alle foto's die ik gemaakt heb op verschillende locaties, met het oog op de gezichtsuitdrukkingen. Het viel me heel erg tegen om ze er allebei goed op te krijgen....

, achtergrond is mooi, belichting is