De hele namiddag en avond op het spoor geweest (...spannend). Uiteindelijk met zijn prooi betrapt (... uitzonderlijk). Omstandigheden niet ideaal, alleen bijlicht van een schijnwerper (... flitslicht verboden). Toch hartstikke blij met deze foto. (Mashatu - Botswana)
Met zo'n foto zou ik ook blij zijn Gezien de omstandigheden niets op deze foto aan te merken. Kleur, contrast en scherpte vormen een heel mooi geheel tegen de mooie diep blauwe lucht. Het beetje ruis wat er in zit vind ik totaal niet storend.
Gezien de omstandigheden denk ik dat je gewoon het beste eruit hebt gehaald wat erin zat. Hard belicht, geeft er dan iets reportageachtig aan. Mooi als een herrinering aan deze spannende jacht op deze jager.
Maar fotografisch kan hij me niet aanspreken, zie ze dan liever met natuurlijker licht.
Ben het qua foto wel een beetje met Mendels opmerkingen eens, maar wat moet het ontzettend gaaf zijn om dit in het echt te zien!!! Ben ik best jaloers op.
Vind de harde belichting juist wel weer wat toevoegen; beetje bevreemd effect. En als er alleen met een schijnwerper bijgelicht is, ziet ie er knap uit: goeie kleurbalans en mi scherp..
Gaaf hoor dat je dit moment heb mogen mee maken Ik heb ze alleen in een boom zien liggen en daar werd ik al heel erg blij van!!! Wat betreft de foto valt mij helemaal niet tegen gezien de omstandigheden