Leuke vertederende foto waarbij ik de onsscherpte niet vind mistaan, vind het eigelijk wel bij van deze foto kunnen krijgt die een wat hoger knuffelgehalte
Mooie compositie, warme kleuren en belichitng, en bewerking waar zijn pelsje zachtjes wegloopt in het donker is aangenaam, geeft hem iets schuws dat toch stiekum komt kijken naar ons.
Echter in tegenstelling tot mijn voorgangers, mis ik zelf toch wel de scherpte op de oogjes....
Hoe sjattig, echt vertederend...mij stoort dat heel kleine beetje onscherpte niet. In Antwerpen zeg je ? Dan is deze waarschijnlijk achter glas geschoten? Dat verklaart de kleine onscherpte. Héél moeilijk om in Antwerpen aapjes scherp op de foto te krijgen.
Wat een dotje. Idd jammer dat ie niet helemaal scherp is, maar je kunt niet alles hebben. En als deze idd vanachter glas genomen is, vind ik hem zeker geslaagd.
Je zou hem of haar toch trouwens zo met je mee willen nemen, huppa even onder de jas. Hihi.
Dank U allen voor Uw bezoek en commentaar. De foto is inderdaad door het glas genomen! Echt zo jammer dat hij niet perfect scherp is, maar ja toch maar nieuwe camera kopen waar ik van die hoge iso's kan instellen