Ik vind het standpunt erg leuk van je foto en de blauwe lucht past mooi bij de koe. Wel vind ik het licht wat te hard en aan de donkere kant waardoor details minder te zien zijn.
Laatst gewijzigd door [saskia] op 20 jul 2012 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi standpunt maar misschien had je moeten invullen met flits zodat de koe en haar details beter uitkomen. Is maar een gedacht he. Smaken verschillen.
Ho ho ho! NOOIT flitsen bij deze dieren. Niet doen, ze schrikken zich te pletter en dat kan gevaarlijke momenten opleveren. Er staat wel 700kg tegenover je. Ik maak vrij veel(wat heet) Koeien foto's en ken hun gedrag vrij aardig. Je had het licht niet mee hier, maar je nam de foto dan ook om 14.19 zie ik. In het voorjaar bij een blauwe lucht (geen wolken) geeft dat harde licht om die tijd van de dag. Ook nog eens een zwarte kop, dan is het al helemaal niet makkelijk. Remedie: Bij half tot zwaar bewolkt weer gan, of 's morgens voor 11.00 of 's avonds na 18.00.
Dit is te gek voor waar te zijn, dat dit bij portretten wordt gepost in plaats van bij dieren. Waanzinnig als ze nu gaan beginnen dierenkoppen bij portretten