Vooruit dan maar met het uploaden van de foto's. Heb me enige tijd geleden aangemeld bij Photodrome maar nog nimmer iets laten zien. Heb met veel bewondering naar andere foto's gekeken en daar al het nodige van opgestoken. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden...
1.
2.
3.
4.
Laatst gewijzigd door ArtenCo op 07 aug 2012 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom. Goed gelukt met sluitertijden van rond de 1/40. Van de achtergrond had je weinig te vrezen. Heb je hier multipunys of puntsscherpstelling gebruikt? en welke autofocusmode?
Gave serie, foto zien er stuk voor stuk fraai uit. Mooie actieplaten waarbij scherpte en beweging hand in hand gaan. De scherpte ligt op de juiste plekken evenals de beweging. Knap werk
Ik heb tijdens het fotografen gebruik gemaakt van het doorloop scherptstelpunt en focus tracking. Focus tracking bepaalt hoe de automatische scherptestelling reageert op plotselinge grote veranderingen in de afstand tot het onderwerp. Dat heb ik bewust ingesteld. Je volgt met de zoeker de renners, je camera blijft "focussen" en je drukt af. Hoop dat dit een antwoord is op je vraag.
Eh, over de achtergrond had ik in deze opname's inderdaad niets te vrezen. In andere opnames speelt het 40 cm hoge gras een vervelende rol. Hoop dat het de komende keer dat ik daar langs de kant sta gemaaid is.
Misschien gaat dat onopgemerkt als haar album vol zit... dan wist ze er een paar zonder te realiseren dat overal waar je ooit links naar het album hebt gezet er mooie kruisjes(lege fotos) op het scherm verschijnen...
Sorry, het was helemaal niet de bedoeling op de foto's te verwijderen, dat is per ongeluk gegaan. Heb ze inmiddels weer in de juiste volgorde teruggeplaatst. Sorry voor het ongemak.