Mooi, vooral foto 1 spreekt mij aan, ik denk door de verhoudingen in het beeld en de plaatsing van het hoofdonderwerp t.o.v. de drie muurplaten. Kaarsrechte lijnen in het beeld, dat hoort er ook bij
ArtenCo schreef:Pancho, rechtonder? Wat trekt jou de aandacht daar? Verklaar je nader...
denk dat het komt doordat alles zo mega recht is behalve de grond en aan de rechter kan gaat het nog eens extra zakken.. dat is het eerste wat mij opvalt en daar blijf ik dan naar kijken.
Mooie hele mooie platen Z/w lijkt hier een uitstekende keuze te zijn geweest. Nr 2 vind ik iets te "hard". Z/w-ten mogen van mij (zeker) in de muur iets zachter worden gemaakt.
denk dat het komt doordat alles zo mega recht is behalve de grond en aan de rechter kan gaat het nog eens extra zakken.. dat is het eerste wat mij opvalt en daar blijf ik dan naar kijken.
Oké duidelijk Pancho, ik begrijp het, het is iets afwijkend van de verdere kaarsrechte lijnen. Om de lijnen zo recht te krijgen heb ik heel wat werk moeten verrichten, en dat laatste stukje ging gewoon niet. Als ik die mee nam trok ik de rest weer uit het lood.
Twee mooie straatfotografie foto's. Wel lichte hdr toegepast of schaduw en hooglichten in photoshop, corrigeer me als ik er naast zit.
Ik heb geen hdr toegepast, simpelweg omdat ik dat nooit gebruik. Zal goed kunnen dat ik met de hoge lichten heb gespeeld, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Beide opnames heb ik met NIk Silver Efex Pro omgezet.