2

3

4

5

6

Dit veulen van een Zeeuws trekpaard is 3 dagen oud en had ademhalingsmoeilijkheden, hij wilde ook niet drinken. Injectie gehad en door op strobalen te leggen geholpen bij het drinken.
1020px langste kant, even klikken linksboven.

Een paar foto's daarvan zijn bestemd voor de varkenshoudersfederatie. Ik wil al tijden op een biologische varkensboerderij foto's nemen in en bij een echte modderpoel en na wat schrijven is het me gelukt.

Gemini schreef:Werken met daglicht vind ik ook het prettigst hoor. Dat hoeft helemaal niet zo lastig te zijn.
Je hebt in van die stallen echter beslist vaak weinig licht, of een combinatie daglicht en kunstlicht; dat maakt een stuk lastiger.
Zonde dat die dierenarts niet in zn praktijk wil hangen, als ik hem was zou deze serie rondom in de wachtkamer komen.
Dat viel niet mee, maar is wel gelukt.
Maar de arts die hierboven aan het werk is is wel blij met zijn foto's. Gelukkig. Hij belt mij ook bij intressante gevallen.
Frans schreef:Soms vragen leden zich af hoe je aan klanten komt.
Ik vind dit een schitterend voorbeeld.
Goede foto's maken en je mond open doen.
Mooi verhaal en prima fotografisch verwoord. Top.
Dat geld ook voor de diverse veehouders waar ik goed mee op kan schieten. De veehouders zijn echt trots op hun veestapel, ik vind het mooi om dat vast te leggen. Het is sowieso bijzonder dat ik als buitenstaander alles mag zien op zo'n boerderij.