Weer zo'n leuke honden foto! Gaaf forum dit!!
Wat een lieffie!
Ik ga met Gemini mee w.b.t de achtergrond. En wat Ans zegt is ook een goed punt! Pups kunnen heel alert kijken als je opeens een geluid maakt. En dan moet je snel zijn. Ik had een keer een baasje die achter me stond te dansen. Dat gaf erg leuke foto's! haha!
En een tijdje terug tijdens een puppy shoot ging dat liefje ging elke klik in een soort sprintje en sprong over mijn camera heen op schoot zitten!

Heeeeeerlijk!!
Foto 1.1 vind ik het mooist. Jammer dat het pupje niet in beeld kijkt of ietsje meer omhoog maar dat heb je al uitgelegd. Hoe die pootjes liggen is echt top! Super schattig gedaan! Ik zou niet zo snel voor een ondergrond met streepjes kiezen omdat het zoveel aandacht trekt.
Ik zou zelf de oogjes ietsje meer licht hebben gegeven zodat je een beetje de pupil kan zien. Dan heb je al snel het idee meer contact met de hond te hebben.
Ikzelf vind de zwart wit versie niet zo, maar nogmaals, dat is waarschijnlijk ook persoonlijk. Ik vind wel dat de achtergrondkleur zacht overkomt. Dat is echt leuk om te zien! Het vachtje is lekker scherp en de kleur is erg mooi!
Probeer met dit soort foto's wel altijd op de oogjes scherp te stellen. Je bent goed bezig!!!
groetjes
Nuelle