Bedankt voor je reactie Vaag.
Het was inderdaad
Niet echt mijn muziek maar superleuk om naar te kijken.
Het licht... ja het ene moment was het groen en dan weer rodd en zoals op deze foto wit.
Speciaal voor jou een willekeurig youtube filmpje opgezocht. https://www.youtube.com/watch?v=JfG3x6d7JlM" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er niet zo,n kijk op Sjan op dit soort van fotografie,kleuren lijken mij wel oke net als de scherpte.
Ik zie wel dat ze helemaal opgaat in haar liedje.
Bedankt voor je reactie Julia. Ik heb er ook niet veel kijk op maar ik dacht, laat ik het eens proberen.
Leuke uitdaging bij zo'n fanatieke headbanger met zulk haar. Het hing de meeste tijd voor haar gezicht en als ze met haar hoofd schudde leek het wel of ze met de vingers in het stopcontact zat.... het haar vloog alle kanten op.
Vaag schreef:Wat uitgebeten haar aan haar rechterzijde
Goede woordkeuze, dat was het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag ... Eat It! Je zit er lekker dicht op, maar ik mis het punkrock gevoel eerlijk gezegd. Wel een goede foto toch
Bedankt voor de reacties Eelko en Peter.
Ik geef je gelijk voor wat betreft het punkrock gevoel. Ik heb wel foto's waar dat wel uitstraalt maar die zijn niet goed genoeg om hier te plaatsen.
Bedankt voor de reacties Ella, Henk en Pierre.
@Henk:je hebt gelijk voor wat betreft de gitaar maar ik wilde ook graag een paar close up foto's en in wegshoppen ben ik niet zo goed.
@Volgend jaar er weer bij zijn Ella, gezellig!