Heavy Metal

Chateau VP

Train Graveyard

Villa Albanaise

Le Cinema

Power Plant X

Triage Lavoir de Peronnes

Hospital HH3

Bij ramen heb ik vaak een probleem en zeker met tegenlicht.Marcel_ schreef:Ik zie dat je in HDR schiet, dit doe je meestal om de overbelichte plekken (vooral de ramen) tegen te gaan. Hier zijn ze toch compleet overbelicht. Ik denk dat je 3 of 5 shots maakt? Zal proberen de volgende keer toch wat donkere exposures erbij te maken om dit te voor komen.

Probeer de volgende keer 9 shots dit kan -5 t/m +3 zijn maar ook -3 t/m +5 dat hangt van de situatie af. Maar het scheelt enorm in het resultaatBert4ever schreef:Bij ramen heb ik vaak een probleem en zeker met tegenlicht.Marcel_ schreef:Ik zie dat je in HDR schiet, dit doe je meestal om de overbelichte plekken (vooral de ramen) tegen te gaan. Hier zijn ze toch compleet overbelicht. Ik denk dat je 3 of 5 shots maakt? Zal proberen de volgende keer toch wat donkere exposures erbij te maken om dit te voor komen.
Ik maak bij HDR altijd 3 foto's waar bij 1 foto 2 staps onderbelicht is, 1 foto normaal belicht is en de 3e foto 2 staps overbelicht is.
Tips zijn welkom waar ik de volgende keer op moet letten.

Ik kan bij Auto Exposure Bracketing van -2 tot +2 gaan.Marcel_ schreef:Probeer de volgende keer 9 shots dit kan -5 t/m +3 zijn maar ook -3 t/m +5 dat hangt van de situatie af. Maar het scheelt enorm in het resultaat