update:

gr chris

Provorm schreef:Moet wel zeggen dat hij te donker is. Contrast verschil met wat in het zonlicht zit is te groot. Ook hier zou ik proberen weer in te flitsen. En ook hier AdobeRGB. Ik vraag me af of je zelf geen verschil ziet toen je hem in PS zag en nu in je browser?
Maar en dat vergeet ik helemaal. Ik vind het mooi hoe je deze groep hebt neergezet. Goed gedaan. Soort stamboom?
Groet,
Johan.
Mendel schreef:Ik zou deze nog wat nabewerken, wat lichter maken, iets met de contrasten en kleuren spelen, en op dit formaat naverscherpen![]()
Mist nu op die vlakken enige jeu...

Vind het een creatief plan om ze allemaal in een boom te gooien. Zo heb je ze bij elkaar en kunnen ze zelf hun houding vinden.

Inoordhof schreef:Knap gedaan hoor, het is lastig om zo'n hele groep vast te leggen! En ze staan er ook allemaal goed opVind het een creatief plan om ze allemaal in een boom te gooien. Zo heb je ze bij elkaar en kunnen ze zelf hun houding vinden.
Voor de volgende keer is het handig om de originele foto te laten staan (waar het commentaar op was) anders slaan de eerste paar posts nergens meer op.

.
.