Mooie foto, ook een mooie blik van Esme. Naar mijn idee ligt de scherpte wel op de ogen. Ik vind persoonlijk het gezicht te wit, maar dit is een kwestie van smaak... Houd hier nooit zo van. Fijne rustige achtergrond, die prima bij haar sjaal past. Logo vind ik overigens niet storend en anders gewoon even wegdenken dat kan namelijk ook goed.
Machtig mooi. aanvulling: Het gezicht is dan wel erg licht van tint, en normaal maak ik daar een opmerking over, maar op de een of andere manier kan het bij deze foto wel. Proficiat met je TC.
Laatst gewijzigd door Henk47 op 09 nov 2012 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Een mooi model, blik en compositie. Haar voor haar linkeroog had ik weg gehaald en inflitsen had ik zelf niet gedaan (ivm. schaduw van haar neus) maar dat is een kwestie van smaak.
volgens de colorselector van PS is de jas 100%K (dus zwart), flitsen is een keuze, de achtergrond is 1 stop onderbelicht een gezicht opgelicht door flits.
De jas ter hoogte van de linker bovenarm meet: Lab(12,2,-7) Bij neutrale kleuren meet je a en b van Lab kleurruimte beide 0. en RGB(30,30,39) en dat is blauwachtig zwart.