foto 2 De leukste van de 3, leuk van om te zien netjes de neus binnen het gezicht en beide ogen zichtbaar kritiekpuntje er loopt een wilde haar door het beeld over de neus.
Tnx . Ja idd dat haartje is storend , maar omdat dit een oefen shoot was met nieuwe camera Heb ik er niet zo op gelet . Ga ik volgende x wel zeker op letten .
Voor mij ook de tweede. Heb je de eerste geflitst met de camera flits? Aan de catchlichts te zien is er in ieder geval direct geflitst. Ies meer van opzij en iets hoger geeft meestal een mooiere belichting.
camera flits fran ok ik heb duidelijk ruzie met de belichting ik heb 2 daglicht lampen met witte paraplu's apparte flits nog niet . hoe kan ik die nu het beste neerzetten ? om hard licht en schaduw te voorkomen?
Ik vind de eerste wel wat hebben hoor. Lekker bekkie heeft ie! Jammer dat ie wat gemaakt lacht maar fotogeniek is ie wel. Zijn ogen daarin tegen stralen wel echt mooi! De achtergrond is nogal druk, daar moet je van houden maar zijn t-shirt is even druk als de achtergrond en dan is het too much.
@nuelle ja gemaakt lachen kan ie goed haha de achtergrond is bij nader inzien idd te druk omdat zijn truitje ook al druk is .
@frans dank je wel ik ga ze eens aandachtig bekijken. dan stond de lamp bij kelly al goed 2e foto . ik ga er mee aan de slag dan zal ik dit weekend wel weer wat laten zien