Zo jammer..... + Up-date
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Niks jammer van die boom. Prima zo, geeft mooi de natuurlijke sfeer weer hoe deze dieren leven. Dit vind ik eigenlijk veel leuker dan die tamme Damhertfoto's van dichtbij.
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Ook deze heeft een mooie sfeer, en fijn tegenlicht met de zonneharpen. Moet wel zeggen dat de opbouw en de houdingen mij minder verhalend en sfeerrijk overkomen dan je eerdere post van vandaag, maar an sich een fijne prent 

- pipanda
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Allemaal bedankt voor jullie reactie
Fotosmurf; Ik denk dat ze net niet in mijn studio passen
Rob Olivier. Ik denk dat deze ook niet zo heel schuw zijn. Want deze plaat is gemaakt in de amsterdamse waterleiding duinen. Maar ze waren niet zo tam dat ze naar mij toekwamen toen ze het sneeuw onder mijn schoenen hoorden knisperen.
Peter; tja dat vind ik ook, of het rechtse hert zou niet zo gezellig met zijn maat moeten meelopen.
Gotchas; die tip zal ik onthouden
Frans, nee hoor ik zat echt te twijfelen
Fotosmurf; Ik denk dat ze net niet in mijn studio passen
Rob Olivier. Ik denk dat deze ook niet zo heel schuw zijn. Want deze plaat is gemaakt in de amsterdamse waterleiding duinen. Maar ze waren niet zo tam dat ze naar mij toekwamen toen ze het sneeuw onder mijn schoenen hoorden knisperen.
Peter; tja dat vind ik ook, of het rechtse hert zou niet zo gezellig met zijn maat moeten meelopen.
Gotchas; die tip zal ik onthouden

Frans, nee hoor ik zat echt te twijfelen

- Rob Olivier
- Lid

pipanda schreef:Ik denk dat deze ook niet zo heel schuw zijn. Want deze plaat is gemaakt in de amsterdamse waterleiding duinen. Maar ze waren niet zo tam dat ze naar mij toekwamen toen ze het sneeuw onder mijn schoenen hoorden knisperen.![]()
Het geeft ook niet als ze wel tam zijn, maar de foto wekt de illusie dat het om schuwe dieren in hun natuurlijke leefomgeving gaat en dat vind ik mooi.