Een vierkant formaat komt volgens mij het beste uit,en wat vinden jullie??

Sorry..hopelijk heb ik het goedgedaan...Frans schreef:Boven de foto staat dat de minimale plaatsinggrootte 700 pixels is.
Deze haalt dat bij lange na niet.
Graag aanpassen anders gaat je topic dicht.

Het spijt me dat je zo onrustig werdwilw schreef:zo te zien is het nu goed gegaan :-)
jammer genoeg kan ik geen scherp gedeelte in de foto ontdekken, of het moeten een paar "haartjes" zijn. Dit maakt dat ik maar wat onrustig blijf rondkijken
De lens(sigma 50mm 1.4)heb ik pas,en is zo vreselijk gevoelig,en moet ik nog leren hem onder de duim te krijgen....Ik ben even naar je foto's gaan kijken....bellissimi!!!!

Gotchas schreef:Het onscherpe deel is wel heel erg overheersend als ik er lang naar blijf kijken, krijg ik gewoon last van mijn ogen![]()
Probeer eerst een punt uit te kiezen waar je op scherp willen stellen en werk vandaar uit verder.
Wat heb je hier als scherpstel punt gebruikt?

wilw schreef:Harma schreef:....Ik ben even naar je foto's gaan kijken....bellissimi!!!!
Grazie molte
je zegt Grazie molto of grazie mille... 

Mendel schreef:Fijne opbouw en kleuren, dromerig en sfeervol. Scherptediepte had van mij iets groter gemogen

wim schreef:zit geen exif meer in je foto maar kort bij met 50 mm zou je eens naar f8 kunnen gaan en dan kijken.
dan kan je het nog altijd aanpassen.

wim schreef:hier heb je een hulpmiddel
http://www.dofmaster.com/doftable.html