De 2e spreekt mij ook meer aan. Niet alleen omdat ik het kader hierbij mooier vind, maar ook omdat het paard hier een mooier beengebruik heeft.
1e foto lijkt genomen net ná het landingsmoment, en persoonlijk vind ik dat niet mooi. Bij de 2e foto grijpt het paard naar voren met het been (en zit je vlak voor het zweefmoment), en daardoor krijg je naar mijn smaak een mooier moment wat je vast legt.
Mag ik afwijken, dat de eerste mij beter smaakt in de opbouw, en de mooie pas die het nobele dier maakt. Scherpte, kleuren en belichting zijn dik in orde.
2 hele nette platen. Wel een tikje jammer van de erg saaie lucht maar daar kan jij op dat moment niks aan doen. De licht val is mooi maar, de lichtval zou het denk ik nog net wat mooier geweest al het span precies de andere kant op reed met dezelfde naar binnenkomende stelling. Alhoewel dan zit de ruiter weer in de schaduw. Mmmm net een ander standpunt was wellicht mooier geweest, maar ik weet niet of je dan nog wegkomt met de achtergrond
Voorkeur voor F2, bij F1 valt het paard een beetje uit elkaar. Op de tweede foto zit de amazone wel weer wat scheef helaas. Scherpte is niet optimaal. Laat de volgende keer de amazone naar voren kijken.
Saskia, krijg een idee hoeveel verstand jij van paarden hebt. Klinkt heel erg duur allemaal wat je zegt, maar slaat nergens op. Schoenmaker hou je bij de leest.