Hamstertjes

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
[saskia]
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

Hamstertjes

Bericht Geplaatst:

Leuk hamsterfoto's! :D
Dat zien we niet vaak hier. Wat een jonkie die eerste/laatste!
Voorkeur gaat toch uit voor de tweede wegens de compositie van de camera en de houding van het diertje.
Ook de belichting vind ik daar wat fijner, niet zo'n lichte plek zoals op de andere twee foto's.
Je mag zelfs nog wat lager fotograferen. Verder zou iets meer ruimte in de foto het wat boeiender maken. Zoals op de eerste foto vind ik het wel goed, daar heb je beneden in de foto wat meer ruimte. De laatste vind ik het minste.
__Erik__
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Hamstertjes

Bericht Geplaatst:

Daar ben ik het geheel mee eens, daarbij ligt bij #2 de scherpte netjes daar waar ie hoor: op de ogen, dat mis ik dan weer een beetje bij de andere :up
Tony
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Hamstertjes

Bericht Geplaatst:

klopt ..aan de houding kun je weinig doen ;) maar een ander standpunt innemen wel :P daardoor krijg je ook al andere pose's , de achtergrond is ook heel belangrijk om daarop te letten. ik vind ook je tweede de beste van deze serie :)
Sann
Lid
Lid

Re: Hamstertjes

Bericht Geplaatst:

Leuk, ook iemand die zich bezig houd met het fotograferen van kleine knagers. :D
Ik fotografeer zelf veel ratten en muizen (omdat ik deze dieren zelf in huis heb :P ), dus ik weet hoe lastig het is met zulke snelle beestjes.

Ik zou inderdaad beginnen met niet van bovenaf te fotograferen.. een veel lager standpunt maakt het vaak al een veel leukere foto, omdat je dan 'oog in oog' staat met het betreffende beestje. Nu kijk je op ze neer en eigenlijk maakt dat de foto best een beetje 'saai'.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”