/

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Eva Maria
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

/

Bericht Geplaatst:

/
Laatst gewijzigd door Eva Maria op 24 jan 2019 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Mendel
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Maxime.. dit keer in de sneeuw.

Bericht Geplaatst:

De eerste spreekt mij zeer aan, sterke opbouw, fijn landschap en setting in de onscherpte geeft een compleet beeld. Witbalans neigt iets naar blauw, maar moet zeggen dat dit technische foutje hier wel enige sfeer toevoegt voor mij.

Bij de tweede is om de een of andere manier die afwijking weer niet passende :dk

Laatste plaat doet mij het minste uit de serie, mist stuk sfeer door harde verlichting en gemis setting :)
Maurice78
Lid
Lid

/

Bericht Geplaatst:

hoi ander model is natuurlijk super welkom.
maar door je vaste maatje hebben we wel gezien hoe je foto kunsten zijn ontwikkeld.
vind #1 en #3 fijne platen. misschien bij #3 het wit links wat temperen zodat de aandacht naar het model gaat.
Eva Maria
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw

Re:

Bericht Geplaatst:

/
Laatst gewijzigd door Eva Maria op 24 jan 2019 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
AJL
Lid
Lid

Re: Maxime.. dit keer in de sneeuw.

Bericht Geplaatst:

Ik vind f2 en f3 wel heel mooi, vooral f2; vooral is hier de achtergrond goed gekozen en het zijaanzicht is beter als het frontaal zicht van f1
f1 is de achtergrond ook wat druk vind ik....het is al vaag, maar toch komt het nog druk over
ni3lsj4ns3n
Lid
Lid

/

Bericht Geplaatst:

Ik zie dat je de 50mm 1.8 hebt :) heel goed!
1ste vind ik mooi. Achtergrond is nog wat druk... Maar niet heel storend. Had je op 2.0 kunnen maken, maar weet niet wat jouw 50mm daar op doet. Compositie enzo is verder gewoon goed.
Tweede stoor ik mij een beetje aan de bandjes van de camera. Die vind ik verder ook niet geweldig.
Bij de derde vind ik het model niet erg goed uit komen, als ik kijk naar de andere foto's die je van haar hebt (fijn dat je zo vaak een model hebt die het ook een beetje kan :) ).
Normaal zeg ik vaak dat foto's in zwart wit moeten maar zou die dan juist weer in kleur willen zien, past denk ik beter bij haar, wordt hij wat "zachter" van.
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”