Even uitrusten....

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Gert64
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Even uitrusten....

Bericht Geplaatst:

.....daar zijn ze heel goed in. :)
Afbeelding
Zoekertje
Lid
Lid

Re: Even uitrusten....

Bericht Geplaatst:

ook deze is prachtig Gert, lekker laag standpunt en prachtig onderwerp.
wat ik bij deze wel heb is dat gele merkje in zijn oor dat ik maar denk dat dat zijn andere oog is, jij kan hier niets aan doen het hoort erbij. :up
bjornc
Lid
Lid

Even uitrusten....

Bericht Geplaatst:

Prachtige plaat!
Gert64
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Zoekertje schreef:ook deze is prachtig Gert, lekker laag standpunt en prachtig onderwerp.
wat ik bij deze wel heb is dat gele merkje in zijn oor dat ik maar denk dat dat zijn andere oog is, jij kan hier niets aan doen het hoort erbij. :up

Ik shop nooit oormerken weg, ze horen er gewoon. Zo shop ik er bij een koe ook nooit horens aan, want die hebben ze veelal allang niet meer. Behalve de biologische koeien dan. :)
Ik zie het eigenlijk niet eens meer, die merken. Dat meen ik. Alle vee heeft het. Koeien, schapen, varkens.... Bij koeien en varkens heeft het behalve de registratie nog een functie. Resp gemolken worden volautomatisch(tenzij van toepassing) of eten krijgen; ook geheel geautomatiseerd. Bij Varkens die uitgeteld zijn wordt het voerhek gesloten(ook al automatisch) zodat ze naar de kraamstal gaan. Een varken draagt 3 maanden, 3 weken en 3 dagen.
Zoekertje
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

ik ben het helemaal met je eens Gert, ik gaf alleen mijn mening wat mijn hersenpannetje met mij doet.
ze horen inderdaad bij de meeste dieren, wel gaaf om van jou te horen wat er allemaal mee gedaan word, we vergeten dat altijd maar het is zo gewoon geworden.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”