Weer eens door de oude doos aan het spitten, dan kom je nog wel eens wat tegen. Hier ben ik een tijdje mee aan het photoshoppen geweest (kleuren en contrasten) en uiteindelijk kwam dit eruit. Contrast van licht en donker op haar gelaat is bewust gedaan
Ik vraag me af waar al die lichtjes in de ogen vandaan komen. Ik denk dat je terecht tevreden bent met dit resultaat, en dan is het niet belangrijk dat de plaat mij niet aanspreekt. Zoveel hoofden, zoveel zinnen, zoveel toch mooie platen hè!
Bedankt, Henk! De lichtjes komen door het licht in mijn kamer, ik maakte hier alleen gebruik van natuurlijk licht. De plaat spreekt je dus niet aan? (ik heb die zin vaak gelezen maar kom er niet helemaal uit )
Bedankt voor je reactie, Tony! Het contrast zat ook al in het origineel, je kan het nog een beetje zien rechtsonder in de foto. Ik had vaseline op mijn uv filter gesmeerd waardoor je zo'n vage vlek krijgt en dus ook het contrast
Mooie foto, toning van de huid is mooi zo, met de sproetjes zichtbaar! Ik zou zeggen haal maar meer uit die oude doos! Wie weet wat er nog meer uit komt!
Ik kwam terug op deze vanwege een verwijzing vanuit een andere foto. Deze is veel beter, met name de combinatie van lichnt en donker, en nog meer de combinatie tussen scherp en onscherp is in deze opname heel subtiel en erg goed samengebracht. Love it!