Dikke Dennis (nu in kleur)
- gjdenbesten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
Hier een plaat in kleur van deze kleurrijke man. Hier zie je al dat het een zachte man is.

Heel mooi
- fran
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
In kleur komt hij ook goed over. Wat een aparte man is dit en bijzonder dat hij zich zo laat fotograferen.
Doet mij direct denken aan een Engels gedicht over een man die tatoes aanbrengt. Ik zal het eens zoeken en in babbelbox zetten als ik het kan vinden.
Doet mij direct denken aan een Engels gedicht over een man die tatoes aanbrengt. Ik zal het eens zoeken en in babbelbox zetten als ik het kan vinden.
- gjdenbesten
- Lid

- Geslacht: Man
fran schreef:In kleur komt hij ook goed over. Wat een aparte man is dit en bijzonder dat hij zich zo laat fotograferen.
Ik ben heel benieuwd. Mail het ook even naar info@gjdbfotografie.nl. Dan stuur ik het gedicht naar Dennis door. Alvast bedankt.
- Inoordhof
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Prachtige serie van deze fotogenieke man. Daar heb je vast veel lol aan beleefd!
Mij spreekt je zwartwit omzetting van de vorige foto's meer aan dan deze kleur. Alhoewel ik de achtergrond wel erg fijn vind.
Mij spreekt je zwartwit omzetting van de vorige foto's meer aan dan deze kleur. Alhoewel ik de achtergrond wel erg fijn vind.