edgy
- Antoinette
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Lekker geprutst, vind het resultaat erg fraai.
Je wordt als kijker meteen naar de kern gebracht vanwege de uitstekende scherpte daar.
Onscherpe bladeren rondom hebben nog net genoeg details om niet als storend te worden gezien.
Qua compo vind ik het een heel fraaie, de kleurtoon zorgt voor een soort 'gouden look'
Je wordt als kijker meteen naar de kern gebracht vanwege de uitstekende scherpte daar.
Onscherpe bladeren rondom hebben nog net genoeg details om niet als storend te worden gezien.
Qua compo vind ik het een heel fraaie, de kleurtoon zorgt voor een soort 'gouden look'

- Mendel
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik vind dit een topper.
Prachtige opbouw, heel soepel op het netvlies, fijne warme toning. Maar vooral de goede scherptediepte die bij deze macro goed ligt, zorgt ervoor dat in dit abstracte beeld een goed rustpunt is te vinden
Prachtige opbouw, heel soepel op het netvlies, fijne warme toning. Maar vooral de goede scherptediepte die bij deze macro goed ligt, zorgt ervoor dat in dit abstracte beeld een goed rustpunt is te vinden

- Antoinette
- Lid

Thanks
Ik ben zelf niet snel tevreden met een beeld, maar deze vind ik zelf ook echt mooi.
Ik ben zelf niet snel tevreden met een beeld, maar deze vind ik zelf ook echt mooi.- gjdenbesten
- Lid

Zo kan het dus ook. Echt weer eens wat anders. En terecht dat je een TC daarvoor krijgt.
- Rob Olivier
- Lid

Gefeliciteerd met je TC, pracht van een foto!