Chi sono io dove sono?
Mooie foto.
Vind alleen het standpunt te hoog.
Vind alleen het standpunt te hoog.
- __Erik__
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Prachtig tafereeltje, foto lijkt wat te veel naverscherpt door alle trappetjes op de harmonica, ga ook mee met het standpunt, mja, 't moet allemaal maar net passen, leuk 

- TomPhotography
- Lid

- Contacteer:
geweldige foto. Super sfeer zit er in. De lijn van de straat werkt perfect mee. Hij stuurt je oog van de muziekant naar het jongentje. super! 

- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ontzettend leuke plaat! Een foto met een verhaal. Dat jongetje met die zonnebril, of meisje aangezien de lila broek en rood gebloemde zonnebril en paars met roze sokken. Ik denk dus een meisje. Ze kan ook in het nisje gaan zitten. Zit je veel beter maar ze kiest voor wat afstand. Beetje verveeld aan het gebogen voetje te zien maar toch staat ze daar. Hoort ze bij de man? Of zijn haar ouders in de buurt. Het verhaal vormt zich als je naar de foto blijft kijken. 

- fran
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Sterke plaat Henk. Ik kan er weinig op aanmerken. Voor wat betreft het standpunt is dat denk ik hier een kwestie van smaak, voor mij is het standpunt goed. Een fijne straatfoto die je aandacht vast weet te houden.
- Henk47
- Lid

Hij (zij) kijkt wat verveeld, gezien ook de stand van de rechtervoet. Maar hoort er wel bij, want net buiten beeld staat de gelddoos met cd's, en die moet-ie in de gaten houden. (zie ook op mijn pbase site -storage-place- waar de andere foto staat (overigens met weggeshopte gelddoos)
Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
Alles al gezegd,
Gefeliciteerd met TC
Gefeliciteerd met TC
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Tja Henk, prachtig deze.
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Prachtige setting, fijne structuren en lijnen degelijke opbouw met heerlijke diagonaal, pose van muzikant en zeker van jochie zijn beresterk, modellen zouden het niet beter doen.
Plaat met veel karakter en inhoud, dus voor mij niet zo'n onverwachte TC
Plaat met veel karakter en inhoud, dus voor mij niet zo'n onverwachte TC