Zondag gingen we dan eindelijk naar 't strand, ik dacht dat 't nooit meer mooi weer zou worden.
1.
Lekker achter die bal aan rennen en die maffe baas van me maar languit liggen in dat zand.

2.
Daarna ging ik[zoals dat hoort als Duitser zijnde] maar een flinke kuil graven, waar ik dan natuurlijk heerlijk in kon liggen.

3.
Af en toe stak er een knappe woei op, moest dan wel m'n kop boven de zandstorm uit zien te steken, want al dat zand in je ogen is natuurlijk geen pretje.

4.
Als echte zeehond zijnde ga ik natuurlijk graag 't water in.

5.
Het was lekker rustig op 't strand, ik lijk hier wel alleen in de woestijn te liggen.

6.
Kom ik natuurlijk ook weer een mooie stok tegen en dan weet ik niet welke ik moet kiezen...m'n bal, of toch die stok.

7.
Toch kies ik meest toch maar voor m'n bal en als die baas van me dat ding 't water weer in gooit dan zie ik 'm weleens niet....tenminste, ik doe net of ik 'm niet zie en dan tovert ie meest nog een bal tevoorschijn en die gooit ie dan in de buurt van die andere.
Ik zeg dus gewoon nee en dan krijg ik er twee.
Heb als echte Duitser toch een grote bek, dus die passen daar makkelijk in, als 't moet ook nog wel drie.

Helaas komt aan alles een eind, ook nu moesten we natuurlijk uiteindelijk weer naar huis, maar ik heb zondagavond wel heerlijk liggen slapen....op naar de volgende stranddag.