Jenny Jane
- ArtenCo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik weet het niet met deze opname. Persoonlijk heb ik betere van jouw hand gezien. Waar ligt het aan? Standpunt, het kader waarin ze staat geposeerd, het blote stukje huid? Ik kan er niet goed de vinger op leggen. Ik denk dat het totaal plaatje mij niet aanspreekt.
Heb zelfs het idee dat de scherpte niet ligt op de ogen maar op haar arm, z'n beetje bij haar elleboog. Vergeef me als ik er naast zit.
Heb zelfs het idee dat de scherpte niet ligt op de ogen maar op haar arm, z'n beetje bij haar elleboog. Vergeef me als ik er naast zit.
- gjdenbesten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
Gewoon een mooie plaat, van een jonge vrouw die gevoelig is neergezet. Naakt is meer je ding. Misschien komt het doordat de pose wat statisch is. het model wat te intern gericht is met haar gedachten. Ogen iets naverscherpen dunkt mij.
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooie plaat, fijne opbouw met de lijnen van de bomen, pose is eerlijk en natuurlijk. Mooi hoe kleuren van kleding terugkomt in de omgeving.
Wat me wel opvalt is dat de bokeh hier niet die fijne is die je meestal toont, andere nabewerking of objectief deze maal?

Wat me wel opvalt is dat de bokeh hier niet die fijne is die je meestal toont, andere nabewerking of objectief deze maal?

.