Het is alweer een tijdje terug maar wil graag weer wat actiever worden op het forum. Ik heb alweer heel veel moois gezien en zal ook reageren. Graag wil ik met jullie deze foto delen. Ik heb deze wieg speciaal aangeschaft om baby-foto's te maken, dit is een beginnetje. Tips zijn welkom!
f3,5 1/6 s iso100 35mm
Laatst gewijzigd door Artep op 07 mei 2013 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
het rechtse bewegende beentje van de baby komt wel wat raar over, ook het felle licht/lamp? in de wieg kan ik niet goed plaatsen, en vind ik eigenlijk jammer, misschien iets meer info over je bedoeling
Dat zijn eigenlijk de enige kleine lampjes in de wieg, soort nachtlampjes eigenlijk. Ik heb verder niet met extra belichting gewerkt. Dat bewegelijke voetje stopte inderdaad niet
Vind het een lastige plaat. Heeft in potentie vele mogelijkheden. Het is wel veel dat de aandacht vraagt. Gemis aan scherpte overall en bewegingsonscherpte, afgewende hoofd, felle lichtbron, de toning. Het gelukkige zie ik er niet aan af. Denk ook niet dat dat een zijnstoestand van een baby is.
De wieg lijken me mooie dingen mee te doen, hoewel je ook wel tegen beperkingen qua pose zult aanlopen.
Toning vind ik wel goed. Nachtlampje vind ik niet zo mooi, maar 't is niet anders. Maar wat me meer stoort is de krappe kadering, vooral aan de linkerzijde.
Ik ga hier zeker meer mee experimenteren. Ik heb mooiere foto's, qua wieg, maar baby werkte niet echt mee. Tweede 'sessie' bereid ik weer voor en neem jullie tips mee (ook kijken wat ik met de lampjes kan doen). Dank jullie wel!
Deze baby heeft het licht gezien ;-) Een lastige foto om te maken, uit eigen ervaring weet ik dat baby's moeilijk (lees: Niet!) te sturen zijn in hun poses voor de camera. Het is een leuk idee, ben benieuwd naar de resultaten van sessie 2.