Fraaie dame, en op zich een mooie plaat om naar te kijken. Links had je iets meer ruimte mogen hebben.
Maar wat ik wel een beetje raar vind kijken; het ontblote bovenlijf ziet er breder uit dan vanaf de heup naar beneden. Waarschijnlijk vanwege de zwarte broek, tegen de zwarte achtergrond. Komt een beetje vreemd over in ieder geval.
Volgens mij is dat gewoon haar figuur Nice, zoiets heb ik ook Mooie belichting, ook ik had links meer ruimte overgelaten. Witte rand vind ik iets minder maar dat is persoonlijk.
1) wat lovehandles is ....weet ik niet 2) het model heeft alleen bepaalde kledij bij en niet een hele grote winkel met alle kleuren van broeken; de fotograaf heeft alleen een zwarte achtergrond bij op locatie....het is al genoeg wat te slepen is 3) aan de haren en aan de broek....weet niet wat het is....kan zijn door het comprimeren....ik heb in 1x gecomprimeerd....soms maakt dat niks uit, soms leid dit tot vertekening 4) ik werk vanaf 16 bit in raw 5) het model heeft de lichaamsbouw wat ze heeft...sommige hebben heel bredee bekken en smalle schouders, sommige niet.....dat is van bij de geboorte zo en daar kun je als model niks aan doen en als fotograaf ook niet
Love-handels zijn de zogenaamde zwembandjes, net boven de broek zeg maar. Zelf zie ik ze ook niet echt.
In je reactie merk ik dat je probeert te rechtvaardigen hoe de foto tot stand gekomen is. Tuurlijk ben je vaak genoeg beperkt in je middelen, maar er wordt slechts aangegeven wat je zou kunnen doen om de plaat te verbeteren. Iets wat je bij een volgende keer kan uitproberen dus.
AJL dan is dit misschien een foto die je niet tot 900 pixels aan de langste zijde moet verkleinen. Tenminste als de boosdoener niet een selectie is geweest. Probeer eens een verkleining rond de 1800 pixels. Zie je dan geen aliasing probeer dan eens 1200. Zie je dan wel aliasing dan weet je dat je er ergems tussen in moet zitten.
Ja Henry....een vierkante crop zou nog sterk te overwegen zijn Gpauwen: het doel is geen doel , gewoon een hobbyshoot Frans: ja....ik vergeet het heel dikwijls om in stappen te verkleinen, sorry