1: blik in haar ogen doet het hem hier Tak voor de mond heeft de fotograaf zo gewild, dus 2de: mooi belicht en huidstint Kleurverschil tussen benen en armen 3de: uitgebrande stukje arm (elleboog) loopt door in de achtergrond. 4de bij mij de beste Mooi model met geweldige expressie.
Tak in beeld is voor mij toch iets anders als hekwerk in beeld. Die van de tak snap ik eerlijk gezegd niet Compositie van 2 vind ik een beetje rommelig op me overkomen. Wellicht daarom ook zo krap gekaderd. Licht in nr 3 is een beetje te hard.
snap de doornige tak wel in de eerste. de expressie van je model is sterk. de tweede is zeer onflatteus met weer een sterke expressie van je model. de derde ..... de vierde. weer een sterke blik van je model. niet zozeer angst als wel wat gebeurt daar. hek geeft gevangen gevoel.
Voor mij duidelijk de laatste..... op de derde is er teveel belichting op het linkerpupil toegevoegd. Het kan aan mij liggen, maar de ogen hebben volgens mij verschillende kleuren, ik vind ze in ieder geval afleiden. De laatste foto laat volgens mij het model het best uitkomen.