Ton sur ton vlinder
- Jette
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooie foto, mooie kleuren en mooie compositie. Dat vleugje groen van de achtergrond maakt het heel subtiel fris.
Heb je deze compositie ook bewust zo gemaakt zodat de vleugels er het meeste uitspringen? Of had je inderdaad graag vooral het koppie en de ogen van de vlinder op de foto uitgelicht?
Heb je deze compositie ook bewust zo gemaakt zodat de vleugels er het meeste uitspringen? Of had je inderdaad graag vooral het koppie en de ogen van de vlinder op de foto uitgelicht?
- Rob Olivier
- Lid

- Geslacht: Man
Prachtige foto met een heerlijke kleurstelling. 

- Gotchas
- Lid

- Contacteer:
Volgens mij is die ene op die boom naast het huisje, klopt dat?
Heb namelijk precies dezelfde plaat
Ziet er netjes uit met mooie scherpte.
Kleurtjes vind ik persoonlijk wat aan de koele kant, maar das kwestie van smaak
Heb namelijk precies dezelfde plaat
Ziet er netjes uit met mooie scherpte.
Kleurtjes vind ik persoonlijk wat aan de koele kant, maar das kwestie van smaak

- pipanda
- Lid

- Contacteer:
Allemaal bedankt voor jullie reactie
Iew: volgens mij is hij wel scherp, ik zit nu achter de laptop dus ik kan nu niet mijn origineel controleren.
Jette: ik heb de compo zo gemaakt dat de vlinder min of meer geheel in de scherpte diepte zou passen.
Gotchas: Deze is gemaakt met ( ik dacht ) een dikke boom in de achtergrond. Het wit rechtboven is van een jas van iemand die in de achtergrond liep. Maar er zaten wel erg veel van deze vlinders dus dat je er ook zo 1 van opzij hebt wil ik graag geloven.
Iew: volgens mij is hij wel scherp, ik zit nu achter de laptop dus ik kan nu niet mijn origineel controleren.
Jette: ik heb de compo zo gemaakt dat de vlinder min of meer geheel in de scherpte diepte zou passen.
Gotchas: Deze is gemaakt met ( ik dacht ) een dikke boom in de achtergrond. Het wit rechtboven is van een jas van iemand die in de achtergrond liep. Maar er zaten wel erg veel van deze vlinders dus dat je er ook zo 1 van opzij hebt wil ik graag geloven.
Staat er heel mooi op, mooi geheel qua compo en kleuren. 

- Peterr
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooie opname Pipanda
ik was er dinsdag, zag een mooie vlinder, had mijn positie ingenomen, camera in de aanslag, en net op het moment dat ik wou afdrukken kreeg ik een waterstraal over me heen van de sproei installatie die net aan ging.
Deze stonden wel veel aan wat ik wel een nadeel vond.... 
ik was er dinsdag, zag een mooie vlinder, had mijn positie ingenomen, camera in de aanslag, en net op het moment dat ik wou afdrukken kreeg ik een waterstraal over me heen van de sproei installatie die net aan ging.
Deze stonden wel veel aan wat ik wel een nadeel vond.... 
- Gotchas
- Lid

- Contacteer:
pipanda schreef: Gotchas: Deze is gemaakt met ( ik dacht ) een dikke boom in de achtergrond. Het wit rechtboven is van een jas van iemand die in de achtergrond liep. Maar er zaten wel erg veel van deze vlinders dus dat je er ook zo 1 van opzij hebt wil ik graag geloven.
Heb net even gecheckt en hij is het niet, de jouwe heeft een hapje uit zijn vleugeltip