hij lag daar zo rustig...zodus..zodoende..heb ik mijn cam maar tussen de tralies gestoken
...alert en gereed om achteruit te springen
ech...de scherpte...'k heb dan maar twee versies geplaatst..weet maar iets te zeggen hé

hij lag daar zo rustig...zodus..zodoende..heb ik mijn cam maar tussen de tralies gestoken
...alert en gereed om achteruit te springen

zit al een hele tijd naar die 2 te staren maar ik zie geen verschil... Volgens mij heb ik een brilletje nodig of misschien zijn mijn oogjes gewoon te moe! Buiten dat vind ik ze beide prima geslaagd, lekker scherp en een prachtige 'echte' achtergrond 

Gotchas schreef::rof zit al een hele tijd naar die 2 te staren maar ik zie geen verschil... Volgens mij heb ik een brilletje nodig of misschien zijn mijn oogjes gewoon te moe! Buiten dat vind ik ze beide prima geslaagd, lekker scherp en een prachtige 'echte' achtergrond

momentum60 schreef:Fraai in beeld gezet !
Zie eigenlijk ook niet zo heel veel verschil dus maakt mij niet uit....
Zou zo'n tijger nu ook dubbel zien.....?
Vroeger had je een serie op tv met een leeuw die ook scheel keek en die zag alles dubbel.....(Ben even de naam kwijt)

Jacky schreef:momentum60 schreef:Fraai in beeld gezet !
Zie eigenlijk ook niet zo heel veel verschil dus maakt mij niet uit....
Zou zo'n tijger nu ook dubbel zien.....?
Vroeger had je een serie op tv met een leeuw die ook scheel keek en die zag alles dubbel.....(Ben even de naam kwijt)
Was dat niet Clarence?

'k Heb dan nooit een echt scherpe foto, met tralies valt er soms toch nog wat te versieren