Klopt, had ik vroeger ook. Tegenwoordig ga ik meer voor het idee ALTIJD de camera bij me te hebben en die moet dus in mijn tasje passen. Ik wil elk moment iets wat me raakt of boeit vast kunnen leggen om later af te laten drukken. Heel ouderwets misschien, maar ik plak nog steeds de foto's die ik mooi vind in een album.
Foto 2 is de betere uit deze serie. Volgende keer iets meer variëren in je standpunten. Nu zijn de laatste bijna allemaal identiek, dat vind ik jammer.
Ik kan het kort houden, ben het met pipanda eens Wel een heel leuk idee om juist de vrijwilligers eens in beeld te brengen. Sporters krijgen doorgaans al de aandacht.
Idee is goed; dus de "entoerage" als onderwerp. Uitvoering vind ik minder en komen op mij meer als "snapshots" over. Zijn ook allemaal op 1 punt geschoten. Jammer, het idee valt mi veel beter uit te werken: verschillende standpunten bv. Je hoeft niet alles in beeld te hebben om een sterke foto te krijgen. Misschien kun je met wat plak en knip werk de composities nog wat verbeteren.
Joost schreef:Ik kan het kort houden, ben het met pipanda eens Wel een heel leuk idee om juist de vrijwilligers eens in beeld te brengen. Sporters krijgen doorgaans al de aandacht.