fly
- Dyno
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Begrijpelijk dat je niet kunt kiezen.
de eerste is voor mij een "moment opname" en de tweede is meer het mee gaan in iets, het straalt meer actie uit zeg maar.
In de eerste instantie zou ik voor de tweede gaan, maar nu ik wat langer kijk is de eerste net zo sprekend.
Mooi!
de eerste is voor mij een "moment opname" en de tweede is meer het mee gaan in iets, het straalt meer actie uit zeg maar.
In de eerste instantie zou ik voor de tweede gaan, maar nu ik wat langer kijk is de eerste net zo sprekend.
Mooi!
- Paula Loonen
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooie vlieg! 
Bij foto 1 kijk je mooi tegen de vlieg aan. Goede lijn erin ook.

Bij foto 1 kijk je mooi tegen de vlieg aan. Goede lijn erin ook.
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Staan er beide ragscherp op, goede ligging scherptediepte op het kopje. Standpunt en opbouw geven een aangenaam beeld, en een mooie diepte in het beeld.
Heb zelf een lichte voorkeur voor de tweede plaat, de rode rand van het blaadje loopt daar net iets fijner door het beeld de diepte in
Heb zelf een lichte voorkeur voor de tweede plaat, de rode rand van het blaadje loopt daar net iets fijner door het beeld de diepte in

Leuk om jullie berichtjes te lezen. Vind vliegen eigenlijk helemaal niets.(en vooral niet in huis zoals ze nu veelvuldig aanwezig zijn) Maar met zo dichtbij zijn ze eigenlijk heel mooi.
En wat is het fijn om een macrolens te hebben.
En wat is het fijn om een macrolens te hebben.

- Rob Olivier
- Lid

Beide zijn mooi maar ik heb een voorkeur voor de eerste. Deze is meer op ooghoogte genomen wat ik een prettiger beeld vind geven.