Op foto 1 is een deel van de hand afgesneden helaas, we stonden op een duin, ik moest kiezen tussen 2 kwaden: óf hand afsnijden óf achterwaarts naar beneden de duinen in. Is het erg storend? 1)
Ik zou nummer 1 kroppen net onder de elleboog van de arm links. Dat kijkt denk ik lekkerder Leuke serie. De flits haalt ze helemaal uit de achtergrond.
Mooie serie, goed belicht. Maar door het ontbreken van verdere achtergrond en inflitsen krijg ik het gevoel alsof er een backdrop achter het stelletje staat. Natuurlijk is dit niet zo, zoals je aangeeft... maar zo ziet het er wel uit.
Dank voor het reageren . De eerste foto ga ik nog eens proberen met een andere uitsnede ivm de hand, deze stoort mij ook.
@Bjornc, precies hetzelfde idee mbt de achtergrond had ik ook toen ik de foto's zag, misschien gaan we er nog wat maken aan het strand, lijkt me nog mooier met meer mogelijkheden.
Het gevoel wat Bjornc heeft bij de achtergrond had ik ook. Maar dat doet zeker niets af aan de serie. Vind hem erg mooi. En het stel staat er stralend op.