honden show

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
carlos
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

honden show

Bericht Geplaatst:

hier fotos van hondjes van een honden show in Israel afgelopen vrijdag
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
en dan onze duitse-doggen
6 zeuz 3 jaar
Afbeelding
7 kiano 8 maanden en zoon liam
Afbeelding
8 en apollo een oudje van 9 jaar
Afbeelding
mark
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Re: honden show

Bericht Geplaatst:

Zo te zien ben je in photoshop flink bezig geweest met vervagen. Dit is niet echt netjes gebeurd ook zijn er foto's veel te veel verscherpt en zeker i.c.m. met het vervagen, bijvoorbeeld de 1e foto.

Verder zit het met de compositie's wel goed. De laatste foto spreekt mij het meest aan, misschien was het beter geweest als de hond er helemaal op stond maar aan de andere kant gaat nu wel alle aandacht als eerste naar de kop toe.

Bij foto 6 moet je eigenlijk nog even de achtergrond schoonmaken. Er zitten wat storende (donkerdere) vlekken in. Ook lijkt het wel of je druppels op je lens had zitten ;) Of is hij net schoon gelikt door een van de honden :blink :D
carlos
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

mark schreef:Zo te zien ben je in photoshop flink bezig geweest met vervagen. Dit is niet echt netjes gebeurd ook zijn er foto's veel te veel verscherpt en zeker i.c.m. met het vervagen, bijvoorbeeld de 1e foto.

Verder zit het met de compositie's wel goed. De laatste foto spreekt mij het meest aan, misschien was het beter geweest als de hond er helemaal op stond maar aan de andere kant gaat nu wel alle aandacht als eerste naar de kop toe.

Bij foto 6 moet je eigenlijk nog even de achtergrond schoonmaken. Er zitten wat storende (donkerdere) vlekken in. Ook lijkt het wel of je druppels op je lens had zitten ;) Of is hij net schoon gelikt door een van de honden :blink :D

6 dat zijn vlekken op de muur en voor de rest heb je gelijk :rof :rof :rof
ik vind het ook niet netjes gedaan in de krant staan ze 377 aan de langste zijden en ziet er goed uit ,groter is t sh&t.
Wendy
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

bij 1 t/m 7 vind ik de bewerking een beetje vreemd. Lijkt of je op sommige plekken geblurd hebt.
4 bevat zeer veel ruis.

8 vind ik erg leuk! :upc
Lekker vrolijk, kleurig plaatje...
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Deze serie inderdaad over bewerkt.... :S

Lastig om ze op zo'n show echt fijn poserend op de plaat te krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”