Voor mij een fraaie foto, bewerking smaakt me wel. Had van mij iets meer zwart/wit in mogen zitten. Als de overige foto's ook deze toning heeft, heb ik niks gezegd
Ik ben het helemaal eens met Henry. @Frans, het mag dan een stoere vent lijken het moment is heel teder en voor mijn gevoel past daar niet een stevige zwart wit omzetting bij.
Toning kwestie van smaak, qua beeld had ik deze iets ruimer in zijn jasje gezet, vooral de dame kan iets meer ruimte naar onderen mee krijgen in mijn optiek
@fran: een stevige zwartwit hoeft van mij ook niet. Maar hier zijn een aantal effecten op elkaar gestapeld die het hoofd van meneer bijna doen gloeien van liefde. Broerlief heeft gekozen voor een losse look met t-shirt met logo, kettinkje, baard van een paar dagen en wie weet we verder niet zien. Maar misschien is het wel een ruwe bolster met een blanke pit. En dat kun je als zus natuurlijk het beste inschatten.
De toning is niet echt mijn ding maar op vraag van het koppel... En zij vonden het geslaagd. Maar iedereen bedankt voor de reacties en ik ga er zeker rekening mee houden.