Rennen rennen rennen!!!
- ArtenCo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wat een pracht meiske om te zien, heerlijk lach en een prachtige bos met lange haren. Opname een tijdje bekeken, scherpte hoef ik niets over te melden, dat deed je zelf al. Compositie, hieraan nog wat sleutelen, zodat de rechterkant iets smaller wordt? Ik kom er niet uit....
Dank voor de reacties.
Ik heb de foto al aardig bijgesneden, maar zou nog wel iets meer van rechts kunnen halen.
Twijfel er zelf echter wel over.
Ik heb de foto al aardig bijgesneden, maar zou nog wel iets meer van rechts kunnen halen.
Twijfel er zelf echter wel over.
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Vrolijke foto! Leuk spontaan ook.
Ik zou inderdaad rechts wat croppen
Ik zou inderdaad rechts wat croppen

- Daniel Doyen
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
Beetje jammer dat we haar benen niet zien. Had voor mij het plaatje meer "af" gemaakt.
Dit vind ik nu echt ook ... !
Rennnen, rennen, rennen,...zonder benen !
Ik zie op de laatste foto's van Bjornc dat hij wat buiten de ( veilige ? ) paden wilt treden.
Bjorn je doet dit ook, maar als je het doet, moet het meer zijn, beter doordacht,
hier is het eigenlijk nog vis nog vlees...
Provoceren en buiten de regels gaan, mag natuurlijk, maar het gaat zo maar niet op 1,2,3.....
Ik denk dat er je hier een hele lange leercurve te wachten staat,....maar doe maar voort, we houden het wel
in de gaten

Grtz, D.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Ik volg Daniel hier helemaal.
Het is verre van makkelijk om buiten de standaard zone te treden, dat vergt veel denk werk en je moet je voorbereiden op veel mislukte pogingen maar je leert er heel veel van.
Het is verre van makkelijk om buiten de standaard zone te treden, dat vergt veel denk werk en je moet je voorbereiden op veel mislukte pogingen maar je leert er heel veel van.
Zo nu en dan probeer ik eens wat inderdaad.
Ik moet toch wat vaker over compositie nadenken, maar op het moment van de waarheid schiet het me soms voorbij.
Ik moet toch wat vaker over compositie nadenken, maar op het moment van de waarheid schiet het me soms voorbij.
- meanrat
- Lid

- Geslacht: Man
op zich wel een leuke foto. Zelf ben ik niet zo van het model shooten. Ik hou van wat meer spontaan en dat is dit. Verder eens met veel voorgangers hier: meisje teveel gecentreerd, benen zie ik niet.
Maar over het gecentreerd zijn...als je kinderen fotografeert, ze bewegen zo en dan moet je snel kunnen scherpstellen. En meestal zit je dan in het midden te klooien. Dan heb je geen tijd om na te denken over compositie. En ja, dan kun je dus met een model werken. Maar goed, zoals ik al zei ben ik toch meer van het spontane. Misschien ben ik wel te eigenwijs
Maar over het gecentreerd zijn...als je kinderen fotografeert, ze bewegen zo en dan moet je snel kunnen scherpstellen. En meestal zit je dan in het midden te klooien. Dan heb je geen tijd om na te denken over compositie. En ja, dan kun je dus met een model werken. Maar goed, zoals ik al zei ben ik toch meer van het spontane. Misschien ben ik wel te eigenwijs

@Ynit, bedankt voor je aanbod. Misschien zal ik je daarover eens een PB sturen.
Maar voorlopig zit de agenda zo vol, dat ik blij ben eens een vrij weekend te hebben tot 't einde van het jaar.
@Meanrat; Op zich denk ik er ook zo over, maar een geregisseerde modelshoot lijkt me ook wel eens wat.
Maar voorlopig zit de agenda zo vol, dat ik blij ben eens een vrij weekend te hebben tot 't einde van het jaar.
@Meanrat; Op zich denk ik er ook zo over, maar een geregisseerde modelshoot lijkt me ook wel eens wat.
De vrolijkheid van dit meisje straalt er vanaf.En de beweging in de foto vind ik ook heel mooi, zoals je haar haar ziet wapperen. Verder hele fijne heldere kleuren.
Volg de rest wel mbt rechts een stukkie eraf. En vind het wel jammer da ze haar ogen niet net wat meer open heeft.

Volg de rest wel mbt rechts een stukkie eraf. En vind het wel jammer da ze haar ogen niet net wat meer open heeft.