Edelhert
Dank je wel Bas hier ben ik blij mee met deze reactie
grt,
Annie
grt,
Annie
- Meksjoef
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Heel mooi
Veluwe neem ik aan? Ik wil daar morgen eens gaan kijken... Heb je nog tips waar ik ze het beste kan treffen? Zie zelf regelmatig de vrije wildbaan voorbij komen maar heb geen idee waar dat is 
Veluwe neem ik aan? Ik wil daar morgen eens gaan kijken... Heb je nog tips waar ik ze het beste kan treffen? Zie zelf regelmatig de vrije wildbaan voorbij komen maar heb geen idee waar dat is 
Meksjoef schreef:Heel mooiVeluwe neem ik aan? Ik wil daar morgen eens gaan kijken... Heb je nog tips waar ik ze het beste kan treffen? Zie zelf regelmatig de vrije wildbaan voorbij komen maar heb geen idee waar dat is
Het is aan de wildbaan ,en het is niet moeilijk te vinden hoor je krijgt op de plek waar je een toegangs kaartje koopt uitleg als je er om vraagt !
je mag ook met de auto naar binnen als je dat wilt dat kost 6 euro en je toegangs kaartje 8 euro ongeveer ,
het is de moeite waard zo mooi is dit natuurpark .
Je gaat er bij de ingang in van Otterlo en dan is het 3 km recht uit naar de wildbaan ,
Ze worden tussen 3 en 5 uur gevoerd , maar morgen wordt er een Marathon gelopen dus kijk eerst even op hun site !!!
hopelijk heb ik je kunnen helpen
Fijne dag als je er heen gaat
grt,
Annie
- Canonvogel
- Lid

De vrije wildbaan moet je zien als alles op de Veluwe met uitzondering van Nationaal Park de Hoge Veluwe .
Hiervoor is een toegang kaart nodig, rest van de Veluwe / bossen vrije toegang .
Foto is gemaakt op de wildbaanweg in park de Hoge Veluwe .
MvG . Jaap
Hiervoor is een toegang kaart nodig, rest van de Veluwe / bossen vrije toegang .
Foto is gemaakt op de wildbaanweg in park de Hoge Veluwe .
MvG . Jaap
- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Fraaie foto, mooie pose van meneer 
Wat mij opvalt bij heel veel foto's van de veluwe en van herten, ook elders, is dat er inderdaad een soort waas hangt over de foto. Dit bedoelt Henry denk ik ook met contrast verhogen.
Ik heb echt geen flauw idee waar dit door komt, maar ik heb het al een paar keer gezien. Misschien de lucht daar?

Wat mij opvalt bij heel veel foto's van de veluwe en van herten, ook elders, is dat er inderdaad een soort waas hangt over de foto. Dit bedoelt Henry denk ik ook met contrast verhogen.
Ik heb echt geen flauw idee waar dit door komt, maar ik heb het al een paar keer gezien. Misschien de lucht daar?
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooie plaat, de voorste kerel staat er volle glorie op.
Heel fraai hoe hij loskomt van de rest van het beeld.
Het echtpaar in de achtergrond heeft echt een toegevoegde waarde.
Heel fraai hoe hij loskomt van de rest van het beeld.
Het echtpaar in de achtergrond heeft echt een toegevoegde waarde.
Nee Er hing een lichte mist over heel het landschap daar heb ik veel bewijzen van tussen 5 en 7uur begon het al wazig te worden en daar is naar mijn idee niets aan te doen de lens is piekfijn in orde
bedankt voor alle reacties ,
grt,
Annie
bedankt voor alle reacties ,
grt,
Annie
- Kokkieblanda
- Lid

- Contacteer:
staat er mooi op,
- Ron62
- Lid

Ik vind 't een hele mooie foto, die gewoon nog wat aandacht in de nabewerking nodig heeft.
Vaak kun je een waas nog wel weg krijgen door naar je levels te kijken[en natuurlijk ook aan te passen
].
Omdat ik toch bezig was heb ik de kleuren ook wat aangepast.....als je 't niks vindt dan haal ik 'm wel weer weg.

Vaak kun je een waas nog wel weg krijgen door naar je levels te kijken[en natuurlijk ook aan te passen
].Omdat ik toch bezig was heb ik de kleuren ook wat aangepast.....als je 't niks vindt dan haal ik 'm wel weer weg.

- Henry
- Lid

Annemiek, kloptAnnemiek schreef:...Wat mij opvalt bij heel veel foto's van de veluwe en van herten, ook elders, is dat er inderdaad een soort waas hangt over de foto. Dit bedoelt Henry denk ik ook met contrast verhogen....

@Ron62, mooie update. Zo ziet de foto er een stuk mooier uit

Henry schreef:Annemiek, kloptAnnemiek schreef:...Wat mij opvalt bij heel veel foto's van de veluwe en van herten, ook elders, is dat er inderdaad een soort waas hangt over de foto. Dit bedoelt Henry denk ik ook met contrast verhogen....
@Ron62, mooie update. Zo ziet de foto er een stuk mooier uit
Gisteren ben ik weer in het mooie park geweest en natuurlijk ook nog even bij de Herten wezen kijken , en toen heb ik de vraag gesteld over de soort mistlaag ,
En er waren fotografen die zeiden dat het kwam door het zandbad wat ze nemen op de plek waar wij fotograferen , ze schudden het zand er uit als ze klaar zijn en de fijne deeltjes blijven hangen in deze Oh zo droge tijd
Ik kon het wel een beetje begrijpen of is dit kolder ?
grt,
Annie