Zoekertje schreef:leuk een stelletje bij elkaar kan aan mij liggen maar denk dat je wat veel contrast gebruikt hebt of heel veel last van hard licht.
Dit is in het midden van de dag genomen, inderdaad met hard licht. Gelukkig in de rug, maar de kans om die shoot die je op dat moment krijgt is uitzonderlijk, 10 seconden later zijn ze weg.
Vind de foto niet zo lekker wegkijken om heel eerlijk te zijn Als je de saturatie ietsje terugschroeft komen de herten veel beter uit de verf. Bovendien komt het geheel dan een stuk minder 'hard' over
Voor mij is het ook een beetje te hard allemaal. Het contrast licht hoog en wanneer je inderdaad de verzadiging wat omlaag haalt krijg je een rustiger ogende foto.
Ook ik volg de voorgaande posters. De herten staan ook vrij centraal in de foto en het standpunt is ook vrij hoog. Als je in Nederland een keer een herkansing wilt kun je naar de AWD[Amsterdamse Waterleidingduinen] gaan, daar lopen ook veel herten in 't wild en de kans dat je ze voor je lens krijgt is ook zeer groot.