Op zich is zo'n rupje niet heel bijzonder, wel bijzonder vond ik dat ik het bij mij in de voortuin aantrof op afgelopen vrijdag 1 november, hij woonde met de hele familie in een stuik, 's morgens zijn ze wat stram, 's middags eten ze dat het een lieve lust is:
#1 100mm, f/3.2, 0,3sec, iso-100
Update nav opmerking Frans en Ron
Plaat gemaakt met de 500d, voorzien van de 100mm macro, vanaf statief.
Dank voor je belangstelling!
Laatst gewijzigd door __Erik__ op 04 nov 2013 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi hoor!! En dat ook nog eens met deze sluitertijd! Voor mij mag het restant blijven, het geeft de foto toch net wat meer speelsheid. Zonder vind ik hem wat kaal
Nog een zeer ijverig beestje zo laat in het jaar. Wil zijn buikje nog rond eten voor de echte kou begint . Beestje mooi gevangen in een fraaie compo pluk rechts gewoon laten zitten Erik.
Ik ga wel mee met Frans, ook op mijn scherm is ie erg blauw, ook 't blad waar ie op zit. Heb een voorbeeldje gemaakt hoe ie bij mij wat lekkerdere kleuren heeft:
Jij werkt volgens mij met Lightroom en ik met Photoshop, ik leg 't dus uit zoals ik 't in PS heb gedaan, misschien dat dat in Lightroom ook kan.
Eerst Afbeelding ---> Aanpassingen ---> Fotofilter......Warm filter (85) op 18% Daarna Afbeelding ---> Aanpassingen ---> Selectieve kleur ---> Blauwe tinten......geel naar 100%, Magenta naar -60% en Cyaan ook naar -60%. Daarna in Cyaan tinten hetzelfde gedaan als bij de Blauwe tinten.