ik kom wekelijks (soms wel meer) voorbij het weeshuis en ik moet zeggen dat je het er wel prachtig op hebt gekregen
ik kan geen fotocommentaar geven omdat ik de foto's gewoon heel heel erg mooi vind .. vooral die van dat hemdje dat ophangt vind ik leuk en ook de laatste foto
Laatste is een mooi overzicht en het hemdje is een leuk detail, maar ik mis wat sfeer in de foto's.. Ben benieuwd naar meer van deze lokatie.. Heb hem ook op de lijst staan om deze zomer te bezoeken.. Ben benieuwd!
Het weeshuis is al zwaar aan het vervallen. Het is er nu heel nat en ik heb foto's onlangs gezien die niet meer konden fotograferen wat wij daar hebben gezien (vernieling ed.)
't Is er erg aan het vervallen. (5km van m'n deur) Onlangs ook gehoord dat de politie er fotografen heeft aangesproken en verboden heeft om er nog te fotograferen.
paly schreef:'t Is er erg aan het vervallen. (5km van m'n deur) Onlangs ook gehoord dat de politie er fotografen heeft aangesproken en verboden heeft om er nog te fotograferen.
Begrijpelijk, als het zo aan het vervallen is, maar dat zal me niet tegenhouden er binnenkort nog een bezoekje te brengen..