Frans schreef:...
dit kan iedereen met een spiegelreflex...

Frans maakt een grapje, zelfs hier op het forum, waar toch mensen zitten die zich intensief bezig houden met fotografie, zie ik zelden hondenfoto's met zo'n scherpte, mooie belichting en alerte hondenblik. En dan heb ik het nog niet over al die andere mensen met een spiegelreflex die zonder enige kennis maar een eind wegklikken (waar ook niks mis mee is natuurlijk, maar die halen echt nooit deze kwaliteit). Maar het is lief van Frans dat hij je scherp wil houden.
De kleurenversie vind ik het mooist en de witte bef stoort me eigenlijk in geen enkele foto.
Ik vind dat je een heel mooi logo hebt (zelf ontworpen?), maar ik vind de plaatsing in de foto wat ongelukkig, de meest logische plek zou voor mij toch linksonder zijn, maar dat is dan weer een wat saaie keuze.
Verder vind ik het woord 'Fotografie' erg groot in verhouding tot het eigenlijke logo, dat nu wel erg klein en onleesbaar is. Waarom niet alleen het logo? 'FotoMelle' geeft toch alle informatie die nodig is, het woord 'foto' komt er al in voor en dat het een foto is kan ook iedereen zien dus om zo groot ook nog 'fotografie' erbij te zetten is misschien wat overbodig?