Tevreden ben ik niet echt maar ik heb het meer gebruikt als een oefening met mijn andere camera. Het is niet zo eenvoudig met de belichting en zeker niet als de rook niet echt mee wil werken en steeds lelijk kronkelde. Er is nog veel te leren maar met deze camera geeft het wel plezier om te leren en te puzzelen hoe het beter zou moeten. Maar mijn avond fotogepruts heeft er wel voor gezorgd dat ik even een paar dagen rust neem. Ik verwachte problemen met een middagje de camera vasthouden maar nu hij op statief stond is het juist fout gegaan. Statief op tafel en steeds door de zoeker kijken en 1000 keer de kaars uitblazen heeft er voor gezorgd dat mijn schouder helemaal vast zit. Dus even geen camera vasthouden voor mij nu en dus laat ik het bij deze foto. ik had nog wat andere ideetjes om uit te voeren maar niet kunnen werken is wel een erg groot offer. En voor wie struikelt over de vorm van de maan, volle maan is het net niet meer. Maar deze opdracht gaf wel leerstof met photoshoppen. Foto is afgelopen maandag gemaakt.